פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסכם כוזב של מחלקת המנויים - מעריב מנויים נושא התלונה:
גלנצר אבי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שנים של ניתוק מוחלט ממעריב , חזרתי לצערי וחידשתי את המנוי השנתי אך דרשתי לקבל את כל שהבטיחו ובכתב.
כמובן שלא קבלתי מאומה בכתב , למרות פניותי הרבות למעריב בטלפון והבטחות מרובות, העיתון לא מגיע לביתי כפי שהובטח לי עד 6.30 בבוקר.
תשובתה של האחראית על תלונות הציבור ידועה מראש "אנו מבטיחים את קבלת העיתון עד 7 בבוקר" זה שקר מכיוון שיש לי את ההוכחות של שיחה עם אורנה ממחלקת המנויים ושל האחראי עליה. עשו לי טובה!
שחררו אותי מהעונש של מנוי מעריב.
נכון, עשיתי טעות חמורה וחידשתי את המנוי השנתי לאחר שנים של הפסקה.
ברצוני להפסיק מיידית את המנוי השנתי.
לא רוצה לשמוע מעריב, לראות מעריב , לקרוא מעריב.
אבי גלנצר
ברקת 21 מבשרת ציון
025343354
0576536333
כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה