פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתון מעריב -ביטול/אי חידוש מנוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של עיתון מעריב זמן רב . בתאריך 4 למאי 2010 פניתי לשרות לקוחות שלהם כדי להפסיק המנוי. חזר אלי מיד נציג שמור לקוחות בהצעה להמשיך המנוי בשנה אחת נוספת, בתנאים הבאים-89 שקל לחודש החל מיום 1 למאי, +תלושי רכישה בסך 150. השבתי כי עקרונית אני מסכים אך רוצה ראשית לראות ההסכם. הנציג הבטיח כי ישלח הסכם . עד כה, תאריך 8 ליוני , לא היגיע אלי כל הסכם וגם לא תלושי הרכישה. כאשר ראיתי ב1 ליוני כי אני עומד להיות מחויב בסכום של 114 שקל בגין חודש מאי, הודעתי מיד טלפונית לנציגת שרות כי אני מבקש להפסיק מיידית חלוקת העיתון, הואיל ולא קיבלתי עותק הצעת ההסכם, לא את התלושים וחויבבתי בסכום שונה מהסכום שהוצג לי. לויתח זאת במייל לכתובת שרות לקוחות מעריב. למחרת, 2 ביוני, שלחתי מייל נוסף בעניין, אך לא קיבלתי כל מענה. בתאריך 6 ביוני שוחחתי שוב עם נציגת שרות וביקשתי להפסיק את משלוח העיתון אלי וכי הוריתי לחברת כרטיסי האשראי שלא לכבד חיובים עתידיים ממעריב. בתאריך 7 ליוני, התקשר אלי נציג שמור לקוחות בשם איתי, טען כי ההסכם נשלח בדואר, כי הסיכום היה שהסכום המעודכן יכנס לתוקף היום 7 לחודש וכי אין אפשרות לבטל הסכם!!!. מיותר לציין כי אין כל אישור/ חתימה שלי על מסמך כלשהו לעניין זה. כאשר התעקשתי שלא לקבל את העתון , החל הנציג לנבל את םיו ולאיים בתביעות משפטיות ושאר מרעין בישין.לסיכום-אולי אתם תצליחו לבדוק עם מעריב מה פשר ההתנהלות הברוטלית והמבישה, ותצליחו להביא למצב כי העיתון יפסיק להישלח לביתי. תודה רבה, אבי

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה