פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת מידע חלקי ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שניסיתי לבטל מנוי למעריב לילדים התקשר אלי נציג של מעריב והציע לי מבצע לחמישה חודשים לקבל עיתון יומי + מעריב לילדים במחיר כמו שהיה למעריב לילדים
לאחר מס. ימים התקשרה נציגה אחרת ואמרה שאני לא יכולה לקבל מנוי לעתון יומי ביחד עם מעריב לילדים.
מיד התקשרתי שוב לשירות לקוחות עם בקשה לבטל גם מנוי יומי וגם מנוי מעריב לילדים.לקח יותר משבוע עד שהצלחתי לבטל את המנוים למרות האבטחות לחזור תוך 3 ימי עסקים.
והיום שום הופתעתי ע"י נציג בשם יהודה
התברר שמנוי לעתון יומי רק הוקפה ולא בוטל וכדי לבטל אני צריכה לשלם סכום בגודל פי שלוש ממנוי חודשי.(הספקתי לקבל עתון כ שבוע ימים)
לא מוכנה לשלם את הסכום מכיוון שבזמן ביצוע מנוי לא נמסר לי מידע אמיתי.
הביטול בוצע תוך 14 מיום העסקה.
כל שירות של נציגי מעריב לקוי:רובם לא מזדהים בשמם.
מוסרים חלקי מידע ,מרימים קשיים כדי להתנתק.

עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול חיוב פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה