פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בכרטיס אשראי לאחר שבוטל המנוי ל"את" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים נרשמתי כמנויה למגזין "את" של "מעריב", אך מהר מאוד גיליתי שהגיליונות פשוט לא מגיעים. לאחר שיחות רבות למחקלת המנויים, איומים לביטול המנוי מצדי והתחננות מצדם שאתן להם עוד צ'אנס, התייאשתי לגמרי בתום שלושה חודשים ודרשתי לבטל את המנוי במיידי (מה שקרה רק בזכות היכרותי האישית עם גורם בכיר במערכת העיתון). המנוי אכן בוטל לפני חודש, אלא שהחיובים ממשיכים. בחיוב הקרוב של כרטיס האשראי שלי, נוכחתי לדעת שישנו חיוב על סך 25 ש"ח למעריב מנויים, למרות שהמנוי שלי בוטל זה מכבר.
מדובר במחלקת המנויים הכי פחות פונקציונאלית שנתקלתי בה בכל ימי חיי. הם פשוט הופכים את ההתנהלות מולם לסיוט מתמשך. איומים, חסרי סדר ובלתי נסבלים.
כמובן שאפעיל שוב את קשריי האישיים כדי לדאוג לכך שהעניין יוסדר (ובהזדמנות הראשונה שתהיה לי, אתקשר לשאוג על מי שצריך), אבל חשוב לי להביא את העניין לתשומת לבם של אחרים וגם של מנהלי המחלקה ולזכות לתגובתם, שאולי לשם שינוי לא תהיה "בואי תני לנו עוד צ'אנס".
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי במיידי, גם על חודש יוני וגם על חודש מאי, ומחיקת נתוניי ממאגר המנויים לאלתר פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה