פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת עיתונים וסירוב לביטול נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני מאוד מתקשה לבחור סוג נזק מהרשימה פה למטה: הרי שעוגמת נפש, עלבון, כספי ובזבוז זמן - כולם מתאימים למקרה שלי. אספר את הסיפור.

אני מנויה על עיתון מעריב מזה חצי שנה - העיתון מגיע ב-50% מהמקרים, וגם זה במקרה הטוב. הבעייה התגלתה כבר לפני כחודשיים: יש מדבקה של מנוי בקומה מתחתיי, והשליח מניח את הגיליון שם. התקשרתי כבר קרוב לעשר פעמים, הפעם האחרונה בכעס רב, אבל כלום - העיתון אינו מגיע לדלת שלי. מחלקת ההפצה, בתגובה לפניונתיי מפגינה זלזול רב.

כל פעם מבטיחים לי שהנושא בטיפול הדוק מאוד, ו"הפעם מטפלים בי" ו"שלחו אזהרה חמורה לשליח". מדי פעם, מפצים אותי על גיליון כזה או אחר שלא הגיע, אך ודאי שלא על עוגמת הנפש או על שיחות הטלפון. בוודאי שלא שולחים את העיתון בשנית. בודאי שלא מחזירים את הכסף על מנוי שמגיע ב-50%.

למשל, פעם אחת, התקשרתי ביום שישי והתחננתי לקבל עיתון משום שאירחתי אנשים לשבת. הבטיחו לי שהעיתון יגיע עד 1300. מובן שהוא לא הגיע. ב-1305, כשהתקשרתי, משרדי ההפצה היו סגורים.

המשפחה שלי מנויה על עיתונים שנים מזה שנים וכזה זלזול בלקוחות - מעולם לא ראיתי.

היום בבוקר התקשרתי לבטל את המנוי. הגברת הנחמדה שוב הבטיחה לטפל. אחרי שסגרנו את הטלפון חשבתי לעצמי, שאין זו צרכנות הוגנת. אני לא מקבלת מוצר, אני משלמת עליו - זה לא סביר. התקשרתי שוב וביקשתי לבטל.

הנציג שב והבטיח לי ש"מעכשיו" העיתון יגיע. סירבתי, וביקשתי לבטל. אני לא רוצה להמשיך לשלם על מוצר שלא מגיע, ולא אכפת לי "מעכשיו" - עד עכשיו זכיתי רק בעוגמת נפש.

הנציג סירב לאפשר לי לשוחח עם המנהל (מסתבר שמספר לא מבוטל של פשלות של ההפצה של העיתון אינו עילה לשוחח עם מנהל). הוא גם סירב לבטל את המנוי משום שלדבריו "יש לי התחייבות" - אשר לא הייתה ולא נבראה, וודאי לא ייתכן שההתחייבות שלי הייתה לשלם על עיתון ש ל א מגיע. מאחר שהוא לא מגיע, לא ברור לי מדוע אני מחוייבת לשלם עליו.

נציגות מעריב הייתה צריכה לאפשר לי להפסיק מנוי, ואין ספק ששלושה החודשים שנותרו לי, גם אם כספי ימשיך וייסחט בהם, יהיו השלושה חודשים האחרונים שלי עם העיתון הזה.

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה