פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הסכם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך תחילת חודש יוני פנתה אלי נציגת מכירות של הנשיונל ג'אוגרפיק כדי לעשות מנוי ולא הרפתה , שמה נטלי , לבסוף הסכמתי למנוי של 3 חודשים עם מתנה של 100 שח לשבוע הספר, החיוב יהיה ביולי ומשם אקבל 3 עיתונים.
בפועל השובר של 100 שח לא נשלח , יצרתי קשר עם נציג שלכם בשם רועי שהפתרונות שהוא הציע במקום לא התאימו לי והשיחה בשלב מסויים היתה לא נעימה ותוקפנית מצידו , בסיומה הוא אמר שנטלי תיצור איתי קשר . גם זה לא קרה יצרתי קשר נוסף ענתה נציגה בשם חלי(למיטב זיכרוני) שאף היא לא נתנה פיתרון הבטיחה לחזור שוב ולא חזרה.
כרגע אני מקבלת עיתון שאני שמחה עליו אך כל ההתנהלות היא התנהלות של שוק ולא של חברה מכובדת.
מן הראוי לציין שאני מנויה על מעריב יומי מזה מספר שנים.
אשמח לפיתרון.

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה