פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי התחייבות למנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגשתי תלונה בתאריך 31.3.2010 לגבי הורי, כבני 80.
מספר ימים לאחר פנייתי, פנו מהעיתון לאימי, ללא מתן ההסבר שציינה מנהלת פניות הציבור, שאגב אינו נכון עובדתית (היה מנוי).
הוצע לה מנוי לשנה למעריב לשנה (חודש ראשון חינם) וחתי שנה "את" ב-99 ש"ח
לחודש.
אימי הסכימה, בתנאי שההסכם ישלח אלי בכתב וישולם בהוראת קבע (ההסכם בידי)..
כמובן שעיתון "את" לא הגיע, ולאחר פניות חוזרות ונשנות נתקבל עיתון אחד,ולא נתקבלו יותר. לא זאת בלבד, היא גם חוייבה בגין ה"ביג טיים" בחודש הקודם (ראו
תלונתי הקודמת).
אימי פנתה שוב לעיתון (להזכירכם הורי כבני 80), והודיעה להם, כי אם לא תקבל את עיתון "את" והחזר בגין ה"ביג טיים" (כל כתוב בחיוב), היא תבטל את הוראת הקבע, היות והם מפרים את ההסכם, וכך באמת נעשה לבסוף.
כעת נשלח להם מכתב מהעיתון, לשלם את המנוי עד לתום התקופה, דבר שאינם מוכנים לעשות עד שיקבלו את העיתונים החסרים ויוחזר החיוב בגין ה"ביג טיים"
כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה