פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך מנוי בניגוד להסכם ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/07/10 התקשרתי למעריב מנויים על מנת לברר מדוע תקופת המנוי עברה ועדיין מגיעים עיתונים לביתי. אני רכשתי מנוי עבור 4 חודשים בעלות 207 ש"ח אשר סוכם כי יגבו ב- 3 תשלומים בלבד .וכן הובטח לי תו קניה מתנה אשר כלל לא הגיע.כאשר ביצעתי את רכישת המנוי הבהרתי כי אני מעוניינת במנוי לתקופה קצרה זו בלבד וכשהמנוי מסתיים אינני מעוניינת בחידוש. נאמר לי כי אין בעיה וכך יעשה. כאשר התקשרתי לברר מדוע העיתון עדיין מגיע נאמר לי כי לא ביטלתי ולכן ממשיכים את המנוי בעלות 100 ש"ח לחודש!!!
דבר אשר נעשה ללא הסכמתי ובפירוש שימוש באשראי שלי שלא כדין וללא ידיעתי.
נציגת העיתון ענתה לי שאין באפשרותה לעזור לי ועל מנת לבטל את המנוי ולדרוש החזר עבור הגביה שלא כדין יחזרו אלי מקשרי לקוחות. פעם אחת התקשרו והשאירו הודעה. אך אין אפשרות לחזור אליהם מכיוון שלא הותירו מספר. שוב התקשרתי ושוב הובטח כי יחזרו אלי אך זה טרם קרה. ואני נאלצת לרדוף אחריהם כאשר הם עושים כרצונם עם פרטי האשראי שלי!
כספי סוג הנזק :
החזר עבור המשך גביית הכספים מעבר להסכם ביננו פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה