פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש למנוי עיתון יומי ללא הסכמה. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/7 נוצר קשר עם מעריב מנויים, דיברתי עם גב' אילנה והברתי לה שאני מקבל עיתון יומי כאשר אני לא ביקשתי או הסכמתי בכלל להיות מנוי.הג' אילנה אמרה לי שיחזרו עוד באותו יום, בתאריך 15/7 פניתי שוב למעריב מנויים ונאמר לי שיחזרו אלי תוך 3 ימי עסקים. בתאריך 18/7 פניתי שוב למעריב מנויים דיברתי עם מורן כיוון שאף אחד לא יצר שום קשר איתי היא הבטיח לי שעוד באותו היום גב' ארילה תדבר איתי. בתאריך 20/7 נוצר קשר שוב עם מעריב מנויים ודיברתי עם מורן שוב הסבתרי לה את כל העיניין במה מדובר היא אמרה לי שתקפיא את העיתון למספר ימים עד שארעאלה תחזור אלי. לאחר מספר ימים נוצר קשר שוב עם מעריב מנויים ודיברתי עם עדן הסברתי שוב את העיניין ושעדיין גב' אריאלה לא חזרה אלי ועדן אמרה לי שהיא מעבירה את תלונתי לאחרי של אריאלה שהוא אסף והוא ידבר איתי עוד באותו היום כי הוא עובד עד השעה 21:00 ב1/8 גב' רחל ממעריב מנויים התקשרה אלי ודיברה איתי בצורה צעקנית ולא מנומסת בכלל היא לא נתנה לי כמעט לדבר ולהסביר את המקרה שלי. היא אמרה שיחייבו אותי מלא על העיתון יתרה מזו היא נסתה לשכנע אותי לעשות מנוי לשנה במחיר מצבע. לא הייתי מוכן בשום מקרה.נציגים מעריב מנויים טוענים שאני מנוי לעיתון מחודש מאי, הסברתי שאני לא עשיתי ולא חידשתי שום מנוי' הפרטים שלי ושל הכרטיס אשראי שלי שמור אצלם במערכת ולכן יכלו לעשות שימוש וזה עובדה. לא קיבלתי כל מסמך על חידוש מעריב אחרת לא הייתי מגיע למצב כזה שאני צריך לרוץ כמעט 3 שבועות כדי שיפסיקו לי את המנוי שאאני לא חידשתי ובקשתי הייתה שלא אחוייב בתשלום בכלל. אני רוצה להדגיש שרק בתחילת חודש יוני התחלתי לקבל עיתון ליד הדלת של הבית ורק לאחר 3 שבועות הודעתי למעריב שהעיתון מגיע אלי, לא הודעתי קודם כיוון שחשבתי שחב' מעריב ייצא במבצע כמו ידעות אחרונות שחילקו עיתונים למשך שבועיים חינם זאת הסיבה היחידה. בתאריך 3/8 התקשרה אלי גב' אריאלה בפעם הראשונה וניסתה לעשות לי מנוי במבצע לשנה לא הסכמתי בשום מחיר ואינני מוכן בכלל להיות מנוי יותר במעריב בגלל כל אותה עוגמת הנפש והטירטר של כל הטלפונים. גב' אריאלה בטנים גבוהים אמרה אז אתה תחוייב במלוא המחיר.
אני מבקש שלא יחייבו אותי בכלל כי אני לא חידשתי ולא הקפאתי שום מנוי. לא נשלח לביתי שום מסמך המעיד בכלל שדיבתי על הנושא. זה פעם ראשונה שזה קורה לי
אני רוצה להדגיש שבעבר הייתי מספר פעמים מנוי בעיתון היומי ללא בעיות וכל זה כאשר תמיד היה בהסכמתי ותמיד קיבלתי מסמל של מעריב הסכם על התקופה כולל מתנות אם היו.
אני רוצה להודות לאתר תלונה על כל העזרא שאני ואחרים מקבלים בערתה.
כספי סוג הנזק :
אי חיוב כספי בכלל על התקופה שאני לא חידשתי את המנוי והתנצלות. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה