פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך מנוי מעריב לילדים - ללא הסכמתי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!!
בחודש 6/2010, פניתי לחברת מעריב ע"מ לבטל את "מעריב לילדים",
הוסבר כי בני לא קורא את העיתון, בנוסף הוא נוסע ב-27/6 לחודש ארה"ב למחנה קיץ ולכן אני לא מעוניינת להמשיך את המנוי,
נאמר לנו כי ייצרו איתנו קשר תוך 3 ימי עסקים,
אכן ייצרו איתי קשר, והסברתי את הנושא וביקשתי לבטל את המנוי לאלתר, הנציגה שאלה האם היא יכולה לשוחח עם בעלי, הסברתי שכן. למרות שאין צורך בכך - המנוי הוא לילד והוא לא קורא את העיתון.
הנציגה ניתקה ממני וחייגה לבעלי - שאמר לה שאנו לא מעוניינים יותר במנוי ולבטל אותו.
בחודש שביעי הבן שלי נסע למחנה קיץ בארה"ב ואנחנו היינו בחו"ל, להפתעתנו הברה כאשר חזרנו - מצאנו ערימה של עיתונים שממתינה לנו בנכיסה לבית.
חייגנו למעריב - ובאותה שיחה טענו שאנחנו אכן ייצרנו קשר ביוני, אך ע"מ להאריך את המנוי ולא לבטל,
התעקשתי כי ביקשתי לבטל ושיאזינו לשיחות, לטענתיהם - אין להם שיחות מוקלטות וחבל,
ביקשתי זיכוי עבור חודש יולי שכן לא היינו בכלל בארץ.
בתאריך 30.6 הגעתי לשיחה עם מנהל בשם אסף מק"ל, שמסר שלא יכול לזכות אותי אלא ייתן לי כפיצוי מנוי חינם לאת לחודש.
אמרתי לו פיצוי משמעותו אני מסכים איתך ולכן אני רוצה לפצות אותך - לכן אני מעוניינת בכספי בחזרה. לא בפיצוי.
הוא לא מוכן היה לשמוע, ביקשתי שיישלח לי במייל את השתלתשלות העניינים מחודש יולי, הוא מסר לי שכן ולא שלח.
היום 9.8 שעה 14:20 שוחחתי עם נציג בשם שוהם - שאומר שהוא רואה במחשב שאכן ביקשתי ניתוק ביוני, אך עדיין אני צריכה לשלם על חודש יולי, לשאלתי למה - הוא ענה: " לא יכולנו לדעת שאת טסת, לא פנית אלינו", אז אמרתי אבל אתה רואה פנייה ביוני שאכן פניתי, ומה שהיה לו לענות זה, אין מה לעשות - אני אשלח מיילי לאסף - הוא יחזור אלייך מתישהו.
כספי סוג הנזק :
אבקש זיכוי מלא מהיום שביקשתי ניתוק בחודש יוני פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה