פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנויים פנסיונרים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הורי, זוג פנסיונרים, ביקשו להיות מנויים למעריב. בסוף יולי אימי דיברה עם נציגת שירות וביקשה להפסיק את המנוי ונאמר לה שהמנוי יופסק באוגוסט לפרק זמן של שלושה חודשים. למרות בקשותיה העיתון ממשיך להגיע. (בעשרה באוגוסט התקשר נציג שירות של מעריב אליה ומאחר שחזרה מאישפוז בבית החולים, לא יכולה הייתה לנהל שיחה ולכן ביקשה לדחות את השיחה עד שאגיע לטפל בעניין והוא באופן תמוה הגיב בניתוק חצוף)
מאחר שמדובר באנשים מבוגרים מאוד כל שאני מבקשת הוא להפסיק להם את המנוי ולא למשוך אותם בתואנות שונות.
בכבוד רב
מיכל

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
שלום מיכל,
המנוי אשר נפתח להורייך נפתח במבצע למשך שנה, חודש ראשון חינם +79 שקלים לחודש למשך 11 חודשים נוספים+תו קניה בסך 150 שק' אשר נשלח.
ניתן לבטל מנוי במבצע בכל עת במידה ויחוייב המנוי לפי מחיר רגיל ולא לפי המבצע
ויחוייב המנוי גם על תו הקניה שנשלח.
שהרי לא נשלח עיתונים חינם +מתנה בשווי 150 שק' ותבטלו מייד לאחר מכן?
ב-18.7.10 קיבלנו בקשת ביטול מנוי עקב בעיה רפואית-נציג השרות ביקש במעמדהשיחה שתפקססו לנו אישור רפואי כל שהוא-ועד היום לא פוקסס דבר.
יום למחרת ב-19.7 פניתם לביטול עקב נסיעה לחו"ל.
מיכל, למה באמת אתם מבקשים לבטל ? עקב נסיעה? עקב בעיה רפואית?
נתתם הסכמתכם למנוי, קיבלתם חודש חינם, קיבלתם תווי קניה בסך 150 שקלים,
עמדנו בכל מה שהבטחנו.נוכל לבטל בכל עת שתבקשו אך נחייב בעלות החודש חינם +בעלות עיתונים לפי מחיר רגיל+בעלות המתנה.
נכון לעכשיו המנוי בהקפאה.
פנו למח' שרות לקוחות במידה ותבחרו בכל זאת לבטל בתום ההקפאה.
תגובה:
פניה למחר שרות לקוחות להמשך טיפול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה