פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיטת רמייה של מעריב ושירות לקוחות שערורייתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי התקשרה לביתי נציגת מכירות של מעריב מנויים והציעה לי מנוי לנשיונל ג'אוגרפיק באופן זהה לתלונה שכבר נמצאת פה - טענה שאני אמור לקבל את היתון בחינם בגלל שאני אחד משני מנויים ותיקים שהוגרלו והטחה לתיק ומפה כאשר רק לקראת סוף השיחה מתברר שנדרש "דמי שהתתפות" של 39 ש"ח מדי חודש על "הוצאות תרגום" וכו'... למרות שבמהלך השיחה התחוור שנציגת המכירות לא הייתה ישרה במצג שהציגה, לאחר שכנועים רבים מצידה לבסוף הסכמתי.
לאחר 14 יום בדיוק התחרטתי, לאחר שגיליתי שהנציגה הטעתה אותי במכוון בנתונים שמסרה לי. היא שיקרה ביחס למחיר מנוי אלטרנטיבי שיכולתי לקבל דרך "חבר". התקשרתי למחלקת המנויים, הודעתי ששיניתי את דעתי וביקשתי לבטל את העסקה. הנציגה עימה דיברתי אישרה את הביטול ורק ביקשה שהיות וקיבלתי כבר את העיתון הראשון – שאשלם את התשלום הראשון במקום להחזירו כו'...
הסכמתי לכך והנציגה ציינה שלאחר חיוב זה לא אקבל יותר עיתונים ולא אחויב בגינם. בנוסף היא ציינה שנציגת המכירות שביצעה את העסקה מולי תיצור איתי קשר (כנראה כדי לתחקר).
לפני כשבועיים קיבלתי בדואר עיתון שני. היות ולא כך סיכמנו, בדקתי בחיובי האשראי העתידיים וגיליתי שלא ביטלו את העסקה כלל. למותר לציין שהתאכזבתי שנית מרמת האמינות הנמוכה של נציגי מעריב
אני מעוניין ברשותכם להצביע על מס' פגמים רציניים ביותר בהתנהלותם מולי:
1. מצג שווא של נציגת המכירות הראשונה (במשך 15 בדקות הראשונות של השיחה ציינה שאני אמור לקבל את העיתונים חינם!).
2. שקר של נציגת המכירות הראשונה (בהקשר למחיר מנוי דרך חבר היא ציינה מחיר שיקרי גבוה יותר).
3. אי ביטול המנוי למרות שהוסכם בינינו לבטלו ולמרות שעל פי חוק הם מחויבים לבטלו.
4. היות ולא ביטלו את המנוי למרות בקשתי, לכאורה היו אמורים לעמוד בהתחייבותם לשלוח את המפה והתיק אך גם זה כמובן לא קרה.

עוד אציין כי הגשתי תלונה בנוסח דומה למייל של שירות הלקוחות של נשיונל גאוגרפיק ומעריב מנויים:
'[email protected]' לפני יותר מ 10 ימים וגם מייל זה לא נענה.
מעולם לא נתקלתי בכזו רמה נמוכה של אמינות ושירות וקשה לי להאמין שעיתון שמכבד את עצמו ירשה לעצמו להתנהל כך.
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי והחזרת הכסף פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה