פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת תשלום כפול על מנוי במשך כשנה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשים ביקשתי לבטל מנוי לעיתון .ואז התברר לי כי נגבה ממני בטעות סכום כפול מהנדרש על המנוי במשך כשנה. כמובן שלקח זמן רב עד שחזרו מאלי למען הביטול ומאז אני עוברת מסכת של התעלמות מטעותכם ופעם אחרונה שמישהו שוחח אתי ואמר כמו תמיד שיעדכנו אותי כיצד יוחזר לי כל כספי.מאז לא חזרו אלי אף אדם וכספי נמצא בחברתכם חודשים רבים. מודיעה לכם כעת כי אם כספי לא יוחזר השבוע אפנה לערכאות משפטיות ואתבע אתכם על כל הסחבת. מעולם לא נתקלתי ביחס ושרות כל כל ירוד ומזלזל.
מיכל סוריאנו
054-4554692 גמלא 15 כוכב יאיר

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
שלום מיכל,
בברור במנוי שלך, להלן פרטי המנוי:מנוי החל ב-15.12.09 במבצע ל-5- חודשים.
חודש חינם +4 חודשים לפי 89 שק' לחודש,דהיינו חיוב לכל חמשת החודשים אמור
להסתכם ב-356 שקלים.
מאחר והיו הקפאות במנוי במהלך המבצע..הסתיימו חמשת חודשי ההתחייבות
ב-4.7.10.
אכן פנית לביטול ב-27.6.10 והמנוי בוטל ב-4.7 10 .
בסיכום כל חיובייך במהלך המנוי נמצא עי חוייבת סה"כ על 359 שקלים.
כלומר מדובר ב-3- שקלים מעבר .
היית מנויה 5 חודשים בלבד כך שלא ברור לי על איזו שנה יותר מדובר והיכן
החיובים הכפולים שאת רואה.
שיחה אחרונה במנוי נערכה מולך בתאריך 27.6. לא הזכרת דבר לגבי כפל החיובים
עליהם את מתלוננת כעת.
אשמח אם תפני למחלקת שרות לקוחות ותסבירי יותר בפרוט על מה מדובר כי במנוי
אותט אנו רואים במחשב אין כל חריגה.
תגובה:
פניה מפורטת של המנויה למח' שרות לקוחות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה