פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ואכזבה נושא התלונה:
וורטמן מלי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מנויה ותיקה של עיתון מעריב, בתחילת דרכנו שהיתה מלאה במהמורות ביקשתי לבטל את המנוי, חזר אלי איש קשר בשם אמיר שהבטיח הרים וגבעות.
מתחילת מאי ועד היום , אני מקבלת את העיתון לסירוגין. בכל פעם שאני לא מקבלת עיתון אני מתקשרת מחכה על הקו זמן ניכר עד שאני נענת על ידי אחד המוקדניםהדבר היחיד שהם מסוגלים לעשות זה לזכות אותי בעתון שלא הגיע.
ושהתלונה נרשמה ותעבור לנציג שירות שיחזור אלי בהקדם.
עד היום וזה קרה 13 פעמים לא זכיתי לטלפון המיוחל מנציג שרות של עיתון מעריב
והדבר החמור הוא ששום תלונה לא נרשמה. ההוכחה שלי זה הזיכויים שאני מקבלת.
ביקשתי כמה פעמים בעקבות ההסכם החד צדדי שאני משלמת והם לא מספקים את הסחורה ,לבטל את המנויי.עם הבטחה חוזרת ונשנת שנציג שרות יחזור אלי
ואני עדיין מחכה.

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
שלום מלי.
ראשית הרשי לי להביע הערכתי לשנים שאת עימנו.
על פי ברור במנוי שלך אכן רשומות פניות על אי קבלת עיתונים בחודשים האחרונים.
בכל פניה שלך אכן קיים זיכוי במנוי -עקב אי קבלת עיתון.
מן הראוי שתזוכי באם לא הגיע אלייך העיתון.-עם זאת קיימות פניות של נציגי השרות
למח' הפצת העיתון וזאת על מנת להבין מדוע אינך מקבלת עיתונים באופן סדיר.
התלונות שלך רשומות גם רשומות.
לא ברור לי ולא אוכל גם לשחזר מי הבטיח חזרת נציג .
אי לכך אני לוקחת את הטיפול למח' פניות הציבור לברור מעמיק.
יבורר העניין מול השליח ומול אחראי החלוקה במקום.
אנו נהיה עימך בקשר.
תגובה:
ברור אי הגעת עיתונים באופן מסודר+מעקב שרות למנוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה