פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מניעת הפסקת מינוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.8.2012 בקשנו לא לשלוח עיתוןלמשך שלושה ימים עקב נסיעה. מכיוון שהיום האחרון היה יום חמישי ביקשנו לשלוח את המגזין לשבת ביום שישי במקום ביום חמישי והודענו שהמשך המנוי שלנו תלוי בקבלת המגזיןץ
כמובן שלא קיבלנו וכשהתקשרנו ביום שישי הובטח לנו שהמגזין יגיע בהמשך היום.
לא הגיע ולא היתה תשובה טלפונית.
לכן שלחתי תלונה באי מייל וביום ראשון 5.9 התקשר אתנו אבי כהן הבטיח להקפיא את המינוי לעכב את המתנות וכן לחזור תוך יומיים.
העיתון ממשיך להגיע אבי כהן כמובן לא התקשר ואין תשובה ממחלקת מנויים או שרות לקוחות.
אני שוב דורשת לבטל את המינוי מבלי לספר לנו יותר מידי סיפורים.
כמו כן נשמח לדעת כיצד ניתן ליצוק קשר עם מעריב ישירות ללא מתווכים.תודה

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
על פי הרישום במחשב מדובר במנוי דיי "טרי"-בקשת ההקפאה נקלטה ואכן איננו
שולחים לאחר הקפאה עיתון יום ו' בלבד וזאת מאחר ומוסף "סופשבוע" מופץ למנויים
ביום חמישי. כלומר יגיע עיתון ביום ו' ללא המוסף.
על פי הרישום שלחו לכם באופן חריג את העיתון ביום ו'.
לא ברור לי מדוע אינך מקבלת תשובה ממח' מנויים/ שרות-לא ניתן להתקשר אלינו?
אני רואה במחשב כי פנית מס' פעמים.
במידה ואת מתקשרת למעריב את מגיעה בלחיצת כפתור לכל מחלקה שתבחרי
ללא "מתווכים" וללא "סיפורים".
שעות הפעילות במוקד שרות הינן 7.00 עד 17.00
תגובה:
נציג המכירות שעשה את המנוי הינו אבי כהן.
אבי כהן ייצור עימך קשר טלפוני בהקדם ויטפל בבקשותייך.
בכל מצב אנו נעקוב ונוודא שתטופלי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה