פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוד לאור היום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2010 התקשרו ממעריב מנויים והציעו עסקה הכוללת עיתון יומי+סופ"ש שיונח ליד הדלת, במחיר של עיתון סופ"ש 12 ש"ח דהיינו 12 כפול 4 =48 ש"ח לאחר שנתתי את מספר כרטיס האשראי המחיר פתאום השתנה ל-96 ש"ח לאחר שסיימתי את השיחה הבנתי כבר שטמנו לי פח, התקשרתי למחרת היום ואמרו שנציגים יתקשרו אלי, אכן התקשרו נציגים והסברתי שאני לא מעוניין בעסקה.
הפעילו עלי מכבשי לחץ והתקשרו מספר פעמים ביום והסבירו שכבר שלחו לי בדואר תלושי קניה וכרטיסים לספארי (דבר שלא בקשתי) .
הסברתי בכל שיחה שמה שאני רק רוצה זה לבטל את העסקה (והם בשלהם כן, אנחנו נבטל) אבל הם ממשיכים להתקשר ולומר שיחייבו אותי על הקמת עסקה.
(לא קבלתי עד היום עיתון אחד בפתח הדלת) למעט פעם אחת שהעתון הגיע בשעות אחה"צ ובתיבת הדואר
לא הבנתי מה האובססיה הזו לאנוס לקוח שלא מעוניין בעסקה, מעריב עד כדי כך במצוקה ? ? ?
כספי, עלבון. סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
שלום מר מנדלוביץ,
המנוי יבוטל לבקשתך ללא כל חיוב.
אין כל אובססיה או מקום ל"אנוס" בנושא העסקה.
באם אינך רוצה או מרוצה מהתנאים שהוצבו במנוי-בוודאי שלא נכריח.
תגובה:
ביטול מנוי-ללא כל חיוב.
אין מקום להחזר כספי מאחר ומנוי כלל לא חוייב.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה