פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי עיתון מעריב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני אנטה , מנויי לעיתון מעריב ורטינג
בחודש יוני בקשתי בפקס לבטל מנוי רטינג ולאחר שיחה טלפונית עם נציגת שירות הודיע שאפשר לבטל מנוי לעיתון רטינג רק בחודש יולי.
בחודש יולי שלחתי פקסים עם בקשה לבטל את מנוי לעיתון רטינג. הפקסים התקבלו ולמרות זאת אני המשכתי לקבל את חוברת הרטינג.
בתחילת אוגוסט שלחתי פקס בבקשה לביטול מנויי על עיתון מעריב . נציגת שירות התקשרה בהצעה להמשך המנוי מעריב, הודעתי שאני החזיר תשובה תוך כמה ימים. ב-15.08.2010 שלחתי פקס לביטול מנוי רטינג ומעריב. נציגת שירות חזרה עלי והודעתי חד משמעית עת כוונתי לבטל מנויי.נציגת שירות הודיע לי שאפשר לבטל מנוי מעריב רק מתאריך 15.09.2010 כפי שסוכם בחידוש המנוי בשנת 2009. ב- 05.09.2010 שלחתי פקס נוסף על בקשה ביטול והתקשרתי לשירות לקוחות לוודה שפקס התקבל.הודיע לי שפקס התקבל ונציג השרות החזור עלי. מאותו יום אני כל יום שלחתי פקס, התקשרתי נציגים הודיעו שפקס התקבל אובל לא הצלחתי לדבר עם אחרי השירו .
ב-15.09 שלחתי פקס וב-16.09 התקשרה נציגת שירות בשם רכפת והודיע שפקס התקבל ובקשה שאני החזור אליה (שיחה מוקלטט) חזרתי ולא הצלחתי לדבר איתה עד שעה 4 גברת היתה עסוקה ולאחר שעה 4 לא נמצאת.
ב- 17.09 היגיע עיתון
התקשרתי ונציגה שירות בשם הלנה אומרה שלא הוזרם בקשה ביטול והיא מזרמה היום
במקום לנסות ולשמור על מנויה ותיקה כמוני בזמן ביטול מנוי רטינג גרמתם לי שאת נפש ורצון לאפסיק את ההתקשרות שלי עם עיתון מעריב בהקדם האפשרי.
אני דורשת ביטול מיידי של מנוי העיתון . אני לא מבינה למה אני צריכה להמשיך לשלם על משהו שאני לא רוצה.
הודה על טיפולכם המיידי לביטול העיתון.
כספי (רטינג שלא רציתי וקבלה מעריב) סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה