פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: ביטול מינוי מנוי + תלונה חריפה על ניצול קשישה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
12.09.2010
הנדון: ביטול מינוי מנוי + תלונה חריפה על ניצול קשישה
בתיה בן אליהו , תז 9356593, מספר לקוח: 80117
לכבוד: מעריב מנויים – מחלקת קישרי לקוחות
אבקש להתחיל בתוצאה המבוקשת להלן:
- ביטול המנוי לאלתר
- החזר הכסף שנגבה עד היום
- מחיקת פירטי כרטיס האשראי ממאגר הנתונים שלכם
- מכתב התנצלות
להלן פרטי המקרה:
אימי קשישה בת 77 קיבלה טלפון בתאריך 30.8 בשעה 16:15 ומעבר לקו הייתה מוכרנית שלכם. למרות הסתייגותה המפורשת של אימי המוכרנית שיכנעה אותה לרכוש מנוי של 4 חודשים במחיר של 55 ש"ח לחודש. למחרת התקשרה אימי למערכת שלכם בניסיון לבטל את המנוי. היא הועברה מנציג לנציג ולבסוף התברר לה שהיא הוחתמה על מנוי לשנה במחיר של 89 ש"ח לחודש!
אימי ניסתה במשך כשבועיים לבטל את המנוי אך בכל פעם נענתה שיתקשרו אליה מחר והבטחות שונות ומשונות הובטחו , אך ללא הועיל.
לבסוף לאחר שבועיים כנ"ל כשאימי התעקשה לבטל עלתה מולה בטלפון גברת בשם מורן דנטה שהסבירה לה שאם תבטל את המנוי היא תשלם 200ש"ח עבור העיתונים שקיבלה בזמן שניסתה לבטל את המנוי, ובנוסף קנס של 600ש"ח!
מהיום נא לעמוד מולי בקשר לטלפון : 0545677511 שמי יגאל
במידה לא תחזרו אלי בהקדם אנקוט בצעדים החוקיים העומדים לרשותי
מצפה לפניתכם הדחופה, יגאל.

כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה