פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול קבלת שירות שלא הזמנתי ולא הסקמתי לקבל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

בחודש יולי עשיתי מנוי חודשי לניסיון ללא התחיבות אשר ביטלתי בחודש אוגוסט.
בינינו התנהלו מספר שיחות שבהן לא הסכמתי להמשך המנוי. למרות זאת קיבלתי תלושים בסך 400 ₪ שאני אמור להחזיר בדואר רשום לשולח (השקעה של זמן וכסף), כמו-כן קיבלתי חשבונית על-סך של 83 ₪ שאני דורש שיחזירו ויסגרו את המנוי סופית.
במקרה של אי החזרת הכספים אני משאיר את הזכות בידי לפנות לעיתונות, לישרכארט ולבית הדין לתביעות קטנות בטענה שהשימוש שהתבצע במקרה הנ"ל הוא גנבה לכל דעה.

מקווה לטיפול מהיר
בגרמיאן טיגרן
050-2189767
כספי סוג הנזק :
דורש שיחזירו ויסגרו את המנוי סופית. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
בבדיקה יסודית במנוי אכן נמצא כי נפתח מנוי לחודש ניסיון ב-9 שקלים.
בעת פתיחת המנוי הוצע למר טיגרן להמשיך את המנוי במבצע של 89 שקלים לחודש
למשך שנה ולקבל תווי קניה בסך 400 שקלים.
על פי הרישום הסכים מר טיגרן לעסקה.
יש לציין כי תווי הקניה לא נשלחים מייד עם תחילת המנוי,אלא חודש מתחילת המנוי.
על פי הרישומים פנה מר טיגרן לביטול המנוי עקב אי קבלת התווים עם תחילת המנוי.

כלומר-נתן הסכמה מלאה לכל העסקה/מנוי אך ביקש לבטל עקב אי קבלת התווים
במיידית.
מר טיגרן טופל באופן אישי ע"י נציג שימור שדאג למשלוח התווים מהר מהרגיל.
התווים אכן נשלחו והגיעו.
מאחר ובסופו של עניין בכל זאת ביקש מר טיגרן לבטל את המנוי,,,נתבקש להחזיר
את התווים. שהרי איננו פותחים מנוי לחודש בלבד ומספקים 400 שקלים תווים...
אני מתנצלת אם נגרמה טירחה למר טיגרן,
המנוי החל בתאריך 18.8 ונסגר לבקשת מר טיגרן ב-8.11
אכן חוייב על עיתונים לתקופה הנ"ל בסך 83 שקלים.-
מנוי קיבל עיתונים-לא יזוכה.
תגובה:
מנוי מבוטל- מאחר והונחו עיתונים לא יזוכה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה