פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי לעיתון "מעריב" נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי שיכנעו אותי לעשות מנוי בעיתון מעריב. לאחר מחשבה שניה התקשרתי יום למחרת טרם קבלת כל עיתון והסברתי שהתחרטתי וביקשתי לבטל את העיסקה - מאז ועד עצם היום הזה אני עוברת שבעה מדורי גהינום - כל פעם שאני מתקשרת ל*6200 משהי אחרת עונה ושוב סיפורים ותירוצים אין ספור. פניתי באי-מייל ל [email protected] (ראו בהמשך) למרות שלא הוכח לי בכלל שהמילה "שירות" בכלל בלקסיקון של מערכת "מעריב".
מה לא מובן בפניותיי ומה עוד צריך לעשות?
נב - גם היום (14/11) מצאתי עיתון ליד הדלת.....די!!!

Original Message
To: [email protected]
Sent: Friday, November 12, 2010 10:39 AM
Subject: רונסלי ברכה -ביטול מנוי שלא היה


שלום,
1) לפני כחודש וחצי נרשמתי למנוי לעיתון מעריב. נאמר לי שאת העיתון אתחיל לקבל לאחר כ-7 ימי עבודה.

2) יום למחרת, טרם קבלת כל עיתון, התקשרתי וביקשתי לבטל את המנוי - דיברתי עם אלינה.

3) למרות ההבטחה שהמנוי אכן מבוטל מיד התחלתם לאחר יומיים להשאיר עיתון לידי הדלת כל בקר.

4) התקשרתי שוב ושוב ובכל פעם דיברתי עם נציגה אחרת:
8/10/10 - אלינה
11/10/10 - רקפת ורינה
12/10/10 - דבי ששלחה SMS לאשר את הביטול
ושוב ב-13/10 וב 14/10 כאשר בין לבין התקשרו אלי משירות לקוחות (דגנית) עם הבטחות שהמנוי אכן מבוטל.

5) בכל השיחות (שאני מבינה שהוקלטו) לא הססתי וחזרתי שוב ושוב על בקשתי לבטל את המנוי לעיתון מעריב במיידי.

6) למרות הכל העיתונים המשיכו להגיע.

7) במהלך המחצית שניה של חודש אוקטובר אכן העיתון הפסיק להגיע.

8) ב27.10.10 כרטיס האשראי שלי חויב ב-49 ש"ח.

9) משום מה, אתמול ב-יום ה' ה-11.11.10 שוב הופיע עיתון ליד הדלת שלי וכ"כ היום בבקר. מיד התקשרתי לשירות מנויים (מורן)
ושוב התחיל הסיוט מחדש כאילו לא היה לה כל רישום ממה שהיה או מה שסוכם.

10) למען הסר הספק אני דורשת מכם לבטל את המנוי לעיתון מעריב לאלתר - אני לא מעוניינת בעיתון ולא מוכנה שתמשיכו לחייב אותי.

11) לידיעתכם, אני גם מנויה לירחונים "את" ו"עיצוב" - באם המתואר לעיל משקף את היחס שלכם כלפי לקוחותיכם אני לא ארצה להמשיך כל קשר איתכם.

תתביישו "מעריב" באם אתם באמת חושבים שדחיפת העיתון שלכם בכח תהפוך אותי ללקוח מרוצה ונאמן. נהפוך הוא!!

אני מבקשת את התיחסותכם המיידית ואישורכם שהמנוי (שלא היה) אכן בוטל ומבוטל לאלתר!!

ברכה רונסלי
רעננה

ביטול המנוי לאלתר פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה