פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת המנוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

מאז ה- 24.10 אני מבקשת לבטל את המנוי למעריב שאמור להסתיים בסוף אוקטובר. כל בקשותי וטענותי לא נענו והפנו אלי אדם בשם קובי, אחד המפיצית שכנע לחדש המנוי עם כל ההטבות וכמבון מכתב המאשר את ההסכם ותלוש של 100 ש"ח מתנה כפי שסוכם.
עד היום לא קבלתי את המכתב ולא את התלושים.
הודעתי שאני לא משחררת את כרטיס האשאי כל עוד אני לא מקבלת את ההסכם.
ובכלל נמא לי מהשירות. יום אחד בשבוע שעבר לא הגיע עיתון עד 7.30 וכשצלצלתי אמרו השליח הוחלפ\ף והוא לא ידע שזה צריך להיות ליד הדלת.
אגב מקרים כאלה קורים מדי פעם .

בסה"כ נמאס לי מהטלפונים החוזרים ונשנים שלי ושלהם ואני מבקשת להפסיק את המנוי לאלתר.

מאז ה-1 בנובמבר הם ממשיכים לשלוח עם תקלות פה ושם ויחס לא נעים טלפוני
בקשתי לשלם עבור התקופה מעבר לסיום המנוי - הסכום שנקבו ממש שערוריתי ואני מבקשת מכם התייחסות מה לעשות להפסקת המנוי.

נ.ב. ברגע שהודעתי על הפסקת המנוי נתתי הוראה לחברת האשראי להפסיק את התשלומים למעריב.
יש בידי את כל ההתכתבות שהעברתי אליהם שעד היום לא קבלתי כל התייחסות.

בברכה,

דבורה ויוסף פלג
ממאיסים את הקשר אתם סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
על פי תיעוד במחשב הוצע לדבורה מבצע לעיתון מעריב יומי לפי חודש חינם+79 שקלים למשך 5 חודשים נוספים. המבצע כולל תו קניה אשר אמור להישלח עד חודש
וחצי מתחילת המנוי.
המנוי של דבורה החל ב-2.11 אך בתאריך 18.11 חילק את העיתונים שליח מחליף
אשר לא היה מצוייד במפתח הבניין והעיתון אכן הונח ביום זה בתיבת הדואר.
אנו מתנצלים,לצערי אילו דברים בלתי נמנעים לפעמים.
בקשת הביטול של דבורה נתקבלה ומטופלת.
דבורה תשלם על עיתונים שקיבלה בלבד ולא מעבר.
תגובה:
טיפול ביטול מול מח' שימור לקוחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה