פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת הכספים על הנגזל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתגובה למכתבך מתאריך 16.11.2010 ברצוני להבהיר, כי מעולם לא הסכמתי להערכת המנוי מעבר לתקופת הניסיון. במידה וקיימות לחברתכם הוכחות להסכמה כזו בצורת חתימתי או הקלטת שיחת טלפון, חברתכם מוזמנת להציגן בבית המשפט לתביעות קטנות. אני מצידי עדיין מסכים לסגור את העניין ללא קנס על עוגמת הנפש, אשר נגרמה לי, בתנאי שיוחזרו לחשבוני 83 ₪ אשר נגזלו ממני, ובתנאי שסוכני חברתכם, הפועלים ללא יושר, לא יטרידו אותי לעולם.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכספים על הנגזל פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
א.נ
מאחר וההסכם מולך נעשה טלפונית-מן הסתם אין כל חתימה שלך.
איננו נוהגים להקליט שיחות ואיננו נוהגים להתנהל מול בתי משפט.
עם תחילת המנוי נשלחו לביתך תווי קניה בסך 400 שקלים.-לא רצינו לגזול כספך
סתם כך ..לא היינו שולחים תווי קניה בסכום שכזה.
על פי רישומינו הסכמת למנוי אך בשלב מסויים ביקשת בכל זאת לבטל.
החזרת את תווי הקניה ואנו מבחינתנו דבינו כסף רק עבור עיתונים ששלחנו ולא
מעבר.
אשמח להעביר תלונה זאת למנהלת מח' שרות לקוחות על מנת שתחווה דעה
נוספת.
תקבל תשובה טלפונית.
תגובה:
ברור נוסף מול מנהלת מח' שרות לקוחות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה