פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות וסירוב להפסקת מנוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
להלן פירוט של מסכת ייסורים ועוגמת נפש מתמשכת שהחלה ביום בו החלטתי להצטרף כמנוי יומי לעיתון המהולל מעריב ועד היום.
בתאריך ה 4.11.10 הצטרפתי כמנוי , באמצעות התקשרות טלפונית, והובטח לי בעבור סכום של 49 ש"ח לחודש לקבל עיתון יומי עד לפתח הבית.
מאז ועד היום, ה 22.11.10 הגיע העיתון לפתח ביתי בפועל 4 פעמים בלבד !!!
לא עזרו הטלפונים החוזרים בכל יומיים לעיתון והתלונות שלי ושל אשתי על כך שהעיתון לא הגיע כפי שהובטח לנו. בכל פעם שמענו התנצלות מנציגת הלקוחות והבטחה לבדוק את הנושא. מסתבר שהשליח כנראה התעצל להעלות את העיתון לקומה 6 במעלית , ולכן השאיר את מרבית העיתונים בתיבת הדואר בכניסה לבניין. בפעמים אחרות העיתון הגיע לאחר השעה 7:00 בבוקר , כשכבר היינו בדרכנו לעבודה ויצאנו מהבית. למרות שביקשנו לאחר כשבוע להתנתק מהשרות עקב אי עמידתם בתנאי ההתקשרות עימנו, לא חזרה אלינו אף נציגה בכירה עד להיום, ה 22.11.10.
היום בערב, נציגה בכירה בשם עמליה יצרה עימי קשר וביקשה ממני לתת להם צ'אנס נוסף. הודעתי לה, שלמרות בקשותיה לא אסכים להמשיך בהתקשרות איתם אפילו אם יציעו לי את העיתון בחינם, מתוך עיקרון וגם בעקבות כך שאינני מאמין כבר להבטחות שלהם. בנוסף ביקשתי לסיים את ההתקשרות באופן מיידי . מייד השתנה טון הדיבור של הנציגה הנחמדה והיא ברוב חוצפתה ביקשה ליידע אותי שאחויב בדמי ביטול של המנוי בסך של מחיר העיתון המלא לאורך כל התקופה !!. לאחר דין ודברים אמרתי לה שאין בכוונתי לשלם את המחיר המלא של העיתון בעבור כל התקופה שעברה, מכיוון שלא קיבלתי את העיתון לביתי ! תשובתה הלקונית הייתה : "אין שום בעיה, עורך הדין של החברה יצור איתך קשר במידה ולא תשלם". ברצוני לציין מעולם לא קרה לי שנתקלתי בשרות כה גרוע של חברה מסחרית, ובאפטיות כזו מצד נציגי שרות לקוחות ובפרט נציגי שימור לקוחות , שתפקידם לשמר את הלקוח .
הייתי מעוניין לקבל תגובה מדובר/ת חברת מעריב , על יחס שרות הלקוחות של החברה בה הוא/היא עובדים, ועל טיב השרות הניתן ללקוחות (במיוחד לכאלו חדשים).
בנוסף, אני דורש לבטל את המנוי מיידית ולא לחייב אותי בדמי ביטול אלא רק על 4 הימים בהם קיבלתי את העיתון .
במידה ולא אקבל תשובה הולמת ממעריב, לא אהסס לנקוט בצעדים נוספים, ולו רק למען העיקרון של הזלזול הבלתי נסבל שהופגן כלפי כמנוי חדש !

עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מיידי של המנוי ללא גביית דמי ביטול נוספים פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה