פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון נואש לבטל את המנוי במעריב נושא התלונה:
לוי רועי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף השבוע האחרון הגיע לסיומו (סוף סוף) המבצע שהיה לי עם מעריב מנויים. לאחר שבמהלך תקופת המבצע הייתי מאוכזב מאד מהשירות שניתן לי, בשל איחורים בקבלת העיתון וטיפול כושל של מחלקת השירות שלהם לפתור את הבעיה (כולל האשמות שאני משקר ושהעיתון מגיע בזמן), החלטתי לעבור לידיעות אחרונות. לפני כשבועיים פניתי כמה פעמים למחלקת השירות של מעריב וביקשתי לסיים את ההתקשרות עימם בתום תקופת ההתחייבויות הנוכחית, בנוסף ניסה גם נציג של שימור לקוחות לשכנע אותי להישאר איתם, וסירבתי.
בשלושת הימים האחרונים, למרות שביטלתי את המנוי, אני ממשיך לקבל עיתון מעריב לסף דלתי. כמובן שערכתי כבר מספר שיחות טלפון למחלקת השירות של מעריב כדי להודיעם כי המנוי שלי בוטל וכי אינני מעוניין לקבל עוד את העיתון שלהם, אך אלה מתעקשים כי המנוי לא בוטל וכדי לבטלו אני צריך לחכות ששימור לקוחות יחזרו אליי - מה שכמובן עוד לא קרה.
מה צריך עוד לעשות כדי לבטל מנוי פשוט לעיתון יומי?
אני עדיין נדהם, איך בעידן הנוכחי בו תודעת שירות גבוהה היא מחוייבות ראשונה במעלה כמעט אצל כל חברה המספקת שירותים, לקוח נתקל עדיין בתופעות של מתן שירות גרוע ומזלזל כמו במקרה של מעריב מנויים.

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה