פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתנתק ממנוי מעריב נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התקשרתי לבטל את המנוי, הודעתי בצורה ברורה על רצוני לסיים את
ההתקשרות, נאמר לי שעלי להמתין חודש ואז להתקשר. אכן היום התקשרתי ולהפתעתי מקריאה נציגת השירות כאילו יש סיכום איתי מהשיחה האחרונה שאני הבעתי את הסכמ.יתי להמשיך את המנוי לעוד 11 חודשים.איך מעזים נציגי השרות לסלף את הדברים ולהציגם כרצונם, אין גבול לחוצפה ולעזות המצח. אני לא מעוניינת לקבל עיתונים נוספים מה עלי לעשות כדי שתתיחסו ברצינות ותכבדו את בקשתי ותפסיקו לטרטר אותנו

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
שלום פרידה,
המנוי הנוכחי שלך אמור להסתיים ב-1.12.
אכן נרשם מנוי המשך.
מאחר ואת טוענת כי לא ביקשת או הסכמת להמשך-יבורר העניין מול מח' שימור
לקוחות ותינתן לך כמובן תשובה.
בקשת לביטול כבר הועברה -אני אעקוב אחר טיפול.
תגובה:
ברור מול מח' שימור לקוחות-תשובה טלפונית למנויה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה