|
|
|
|
|
|
התנהלות לא תקינה של שרות לקוחות מעריב |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אנחנו מנויים שנים על מעריב,מעולם לא ביקשנו לשלוח לנו כתוספת את "רייטינג". לפני מס' חודשים החלו לשלוח על דעת עצמם, הודענו להם כי איננו רוצים את השבועון ואיננו קוראים בו. הם הבטיחו להפסיק וציינו כי התוספת בחינם.
המשלוח לא הפסיק ולאחרונה החלו גם לגבות כסף. שוב התקשרנו וביקשנו להפסיק לשלוח.
למחרת התקשרה משרות לקוחות גברת בשם מורן והודיעה כי לא ניתן להפסיק מידית את המשלוח. וכשטענתי כי לא בקשנו כלל את השבועון ענתה כי היינו צריכים לדרוש את הפסקת המשלוח מיד בהתחלה, מה שעשינו.
ביקשתי לדבר עם הממונה עליה והגב' סרבה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|