פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס לביטול מנוי לגבי מנוי שלא נאמרו לו אפשרויות הביטול ולא קיבל לידיו חוזה התקשרות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.8 התקשר נציג מעריב מנויים לאימי והציע הצעה לקבלת מנוי לשנה בעלות של 49 שקלים. לא הוזכר כל קנס ולא נשלח שום חוזה כתוב עד עתה. לאחר חודשיים וחצי כשהסתבר שלהורי אין אין את הזמן לקרא הם ביקשו לבטל ואז הסבירו להם שיש קנס ביטול (הפרש בין העלות בפועל לעלות המנוי)
הוריי לא ידעו על קנס כלשהו, וכפי שציינתי לא התקבל עד עתה שום חוזה כתוב.
בשיחה עם מספר נציגי שירות ציינו בפניי שבשיחה לא הוזכר עניין הקנס (לא הבינו בכלל למה לדעתי צריך לציין זאת במהלך העסקה..) ובנושא חוזה כתוב שלא נשלח ללקוח ציינו שיישמחו לשלוח...
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה