פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה-מנוי מעריב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,


עשינו מנוי לעיתון יומי מעריב ביום ה' לפני שבוע ימים.

קבלנו העיתון באופן ח"פ ביום ב' השבוע ולאחריו הפסקה של 3 ימים.
למרות פניותינו לאיש הקשר, אשר הבטיח שהוא מטפל בנושא, העיתון לא הגיע.
שלחתנו אמש הודעה בפקס' לפניות הציבור עם הסבר מפורט והוראה לבטול המנוי.

להבנתינו,על פי חוק ניתן לבטל עסקה מרחוק במהלך 14 ימים גם ללא סיבה,על אחת כמה וכמה כאשר יש עוגמת נפש מיותרת.

(הסכם לתשלום חודשי שבסופו של דבר יהיה משתלם,כאשר בחודש הראשון פוטרים אותנו מהתשלום).

לתדהמתי,קבלתי היום שיחת טלפון משירות לקוחות שהודיעו לי חגיגית ובאופן בלתי משתמע לשתי פנים שאין אני יכולה לבטל את העסקה וממחר העיתון יגיע.

למרות טענותי,נענתי שזהו הנוהל במעריב ומטפלים בביטול רק לאחר 3 תלונות ומבחינתם פניותי לאיש השירות אשר טיפל בנו בעת המכירה אינה תקפה.

האמנם?
האם הם פועלים על פי החוק?
האם מעריב יכולה לכפות עלינו המשך ההתקשרות?

איך אני יכולה לבטל את ההתקשרות שנכפתה עתה עלינו?

תודה לכל סיוע והכוונה.

ברכבוד רב,
אורנה ללוז.




עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה