פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאויות ושקרים- נציגת מכירות- "את" נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
פונה בבקשת עזרה מתוך תחושת חוסר אונים נוכח התנהלות שקרית שגובלת בפלילים של נציגת מכירות טלפונית.
אני מנוייה למגזין "את" למעלה מ-30 שנה.
ב-25/3/2010 חידשתי מנוי ל-12 חודשים בעלות 42 ש"ח (ברשותי הסכם מכירה מודפס).
באמצע נובמבר השנה התקשרה ביוזמתה נציגת מכירות בשם מורן שהציעה מנוי משולב את +נשיונל ג'אוגרפיק בעלות 59 ש"ח.נתנתי את הסכמתי. כעבור שעתיים-עוד באותו היום- התחרטתי מטעמים שונים. התקשרתי ביוזמתי למוקד שירות הלקוחות וביקשתי לבטל את העסקה שביצעתי היום מול מורן ולהישאר באותם התנאים (42 ש"ח) עד לתום מרץ 2011 (כפי שהוסכם בחוזה המקורי).כעבור מספר דקות יצרה מולי קשר מורן-הבהרתי לה שברצוני לבטל את העסקה ולהישאר באותם התנאים ובמילים מפורשות נאמר במעמד השיחה "אל תגעי במנוי ובתנאיו שסוכמו במרץ 2010" .מורן השיבה ש"אין בעייה" העסקה תבוטל אחוייב רק על פי החוזה המקורי.הבהרתי שאני אצור קשר באופן יזום במידה שארצה לחדש את המנוי בתום החוזה.

ל-ת-ד-ה-מ-ת-י חוייבתי בדצמבר ב-כ.א בסכום של 50 ש"ח (כנראה חיוב בגין חודש יחסי).ב-17.1 התקשרתי לשירות הלקוחות לבירור החיוב. נאמר לי שאני מחוייבת ב-59 ש"ח בגין מנוי חודשי לאת+נשיונל גאוגרפיק. הבהרתי שהעסקה בוטלה עוד באותו יום. הנציגה השיבה שאין תיעוד על כך.כמובן שדרשתי לדבר מול גורם בכיר.ונאמר לי שיצרו מולי קשר אחרי בירור הדברים.
בהמשך היום יצרה קשר מורן והציגה מסכת שקרים מבישה ומרתיחה. טענה שהמנוי שלי הסתיים בדצמבר (זאת למרות שכאמור ברשותי הסכם מודפס עד 03/2011),ומכיוון שפניתי לבטל את העסקה -למרבה האבסורד- לא זאת בלבד שלא ביטלה את העיסקה, אלא אף הרעה את התנאים-ולדבריה אחוייב על 59 ש"ח בעבור "את" בלבד, כפי שלטענתה- השקרית הבדוייה והקצת מטורללת- סיכמה איתי. כמובן שהתרעמתי ודרשתי לדבר עם הממונה עליה. מורן בתגובה ציינה ש"היא האחראית על המנוי שלי" והיא בלבד מוסמכת לטפל תוך חזרה על שקרים ובדותות וסירבה בתוקף להעביר אותי למנהל (יש לציין שבכל חברת תקשורת סדירה לקוח שמבקש לדבר עם גורם בכיר זכאי לעשות כן). נוצר מצב ,אפוא, שאני חסרת אונים ,נטולת מוצא וכבולה למורן (ולגרסתא השקרית והלא מגובה) ללא אפשרות לעבור לטיפול גורם בכיר ואחראי שיוכל לברר את הדברים, להיווכח בסילופי הנציגה ולאפשר לי לממש את זכויותיי.

ברצוני להיעזר בכם:
1.להחזיר את עלות המנוי לעלותו המקורית-42 ש"ח (עלות חודשית)- עד לתום תוקף החוזה. (בנוסף,מלבד כל המסכת שתוארה לעיל, העסקה בוטלה עוד ביום שבוצעה, ועומדת בקריטריונים לביטול- עפ"י חוק ביטול עסקה תוך 14 יום)
2.לקבל החזר על ההפרש שחוייבתי בגינו
3.דורשת בירור מחמיר ויסודי של מחלקת שירות לקוחות "את" מול מורן בגין הטעייה,מערכת סילופים וכזבים,סירוב להעביר את הטיפול לגורם הממונה כמתחייב. וטיפול במלוא חומרת הדין.

תודה על ההיענות והנכונות.
לעזרתכם אודה.

כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה והחזרת תנאי מבצע מקורי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה