פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי למעריב לילדים נושא התלונה:
לוי יניב לוי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באפריל 2010 התקשרה אשתי לוי אפרת להתענין בנושא מנוי לביתנו טליה לוי לעיתון מעריב לילדים, לאחר שיחה עם המוקד שוכנעה אשתי לבצע מנוי לתקופת נסיון עבור 3 חודשים. עם קבלת הגיליון הראשון, לא אהבנו את התכנים של העיתון וביקשנו לבטל את המנוי, נענינו בשלילה מאחר וקיימים קנסות יציאה עד תום תקופת הנסיון (יולי 2010). במעמד אותה השיחה ביקה אשתי שלא להמשיך את המנוי לאחר אותה תקופת נסיון וספגנו את המחיר בעבור תקופה זו.
ביוני 2010 עברנו דירה למקום חדש.
בדצמבר 2010 שינתה אשתי את כתובת הדואר עבור פירוט כרטיסי אשראי.
בינואר 2011 הגיע פירוט לכרטיס האשראי ובו הופיעה שורת חיוב למעריב מנויים.
מיד הרימה אישתי טלפון למוקד המנויים על מנת להודיע שמגיע לנו זיכוי מלא על כל החודשים מתום תקופת הנסיון ועד היום.
כמובן שנציגת השירות התעלמה מדבריה ולטענתה היתה צריכה אישתי להודיע להם מיד עם תום התקופה שכן אם לאו המנוי מחודש באופן אוטומטי תוך שימוש בכרטיס האשראי (אגב שימוש בלתי חוקי לצרכים של חידוש אוטומטי)
לטענת אישתי כי הודיעה עוד במאי 2010 כי אין בכוונתנו להמשיך את המנוי מעבר לתקופת הנסיון אמרה הנציגה כי אין להם תיעוד של הנושא וכי עליה לחתום על כך
אשתי ביקשה כמבון לראות חוזה לפיו היא חתמה על מה שהנציגה אמרה או לחלופין לשמוע הקלטה של השיחה שנערכה עם הנציג
נענתה בשלילה ובהתעלמות מוחלטת.
המעשה של מעריב מנויים הינו בלתי חוקי בעליל והוא עושה שימוש במידע חסוי לצורך גביית כספים מכרטיס האשראי
אני מבקש להפנות את תלונתי למעריב למנויים ולקבל זיכוי מלא מתום תקופת ההתחייבות (יולי) ועד היום

יניב
גביית כסף שלא כחוק סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה