|
|
|
|
|
|
אי נכונות לבטל מינוי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב -15/2/2011 התקשרה נציגת שירות מינויי מעריב והציעה לנו מנוי לשנה (כל השבוע יינתן עיתון חינם והתשלום יהיה עבור עיתון שישי ב 69 ש"ח לחודש) הסכמנו.
לאחר חשיבה נוספת - התקשרנו למחרת ביום 16/2/ ובקשנו לבטל את המנוי.
ביום 17/2 חזרה אלינו נציגת העיתון והסבירה שאיננו יכולים לבטל את המנוי????
(הציעה לנו תשלום של 49 ש"ח לחודש!!!! )
לאחר דין ודברים לא נעים, טרקתי את הטלפון. האם ע"פ חוק הצרכנות איננו יכולים לבטל עסקה אחרי יומיים???
כיצד אפשר בכל זאת לבטל את העסקה??
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|