פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת פברואר התקשר אלינו נציד של מעריב והציע מבצע למנוי יומי של מעריב.
הסכמנו לתנאי העסקה והוא הודיע לנו כי ב 16.2 יתחילו להגיע עיתונים לביתנו.
ב 17.2 התקשרתי למעריב מנויים וביקשתי לבטל את העסקה כיוון ששינינו את דעתנו,נמסר לנו כי תוך 3 ימי עסקים יחזור אלינו נציג המכירות ובכל מקרה נחויב על 55 ש"ח דמי ביטול...
לאחר מספר ימים חזר אלינו הנציג והוענו לו כי איננו מעונינים להמשיך את המנוי ואף התרעמנו על דמי הביטול שרוצים לגבות מאיתנו.
בזאת חשבנו כי נגמר ה"רומן" ביננו עד שביום שישי ה 25.2 הגיע עיתון לביתנו.
התקשרתי למערכת ביום ראשון ה 27.2 ושם נמסר לי כי המנוי לא בוטל וצריכים עוד לחזור אליי ממחלקת קשרי לקוחות ע"מ לבטל את המנוי...
מאז בכל יום אני מתקשרת ומבטיחים לי כי יחזרו אליי באותו היום וכמובן שאיש אינו יוצר עימי קשר....
מיותר לציין כי העיתונים מוסיפים להגיע וקרוב לוודאי כי מעריב עוד ירצה לחייב אותי עבורם....
מה עוד צריך לעשות בכדי להפסיק את המנוי?!
כספי סוג הנזק :
ביטול מיידי של המנוי,זיכוי על הימים שהגיע העיתון וזיכוי על דמי הביטול המגוחכים פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה