פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול תמימותם של קשישים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הורי, אנשים מבוגרים מאוד, התפתו באופן לא מובן לי, לעשות מנוי לעיתונכם. לאחר מספר חודשים ביקשו להפסיקו ואז הסתבר להם שהם "נעולים" לשנת התחייבות. למורת רוחם הרבה העיתון ממשיך להגיע והם ממשיכים להיות מחוייבים. אבי רותח מזעם בכל פעם שרואה שהעיתון מגיע עד כדי כך שאני חוששת לשלומו. היום התקשרתי אליכם וביקשתי בכל לשון של בקשה לא לשלוח אליהם את העיתון ולא ליצור איתם שום קשר. התחייבתי, בלית ברירה, לשלם את יתרת התשלומים (עד יוני) וחזרתי והדגשתי את תחינתי שלא יתקשר או ידבר איתם מישהו ממעריב. השארתי פרטי אשראי, מספר טלפון וכתובת. כעת נודע לי ע"י אימי ששוב הערב התקשר אליהם נציג שירות. אבי חטף התמוטטות עצבים!!!
אני לא מבינה את כהות הלב וחוסר הרגישות. אם כספם כל כך חשוב לכם- קחו אותו ממני והניחו להם לנפשם. אני מודיעה שאם אחד מהם יחלה בעקבות העניין אטפל בנושא משפטית.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה