פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איך מנוי שנתי הופך למנוי לכל החיים?! הטעיית הציבור נושא התלונה:
הרפז עמית שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנתיים קניתי לאבא שלי מתנה ליומולדת- מנוי שנתי לנשיונל גאוגרפיק בעברית.
המנוי נשלח להורים שלי (אני לא גרה איתם), ולפני כמה ימים אמא שלי אומרת לי שאנחנו עדיין מקבלים את הירחון. התקשרתי לברר ומסתבר שמעריב שולחים מכתב לאחר תום המנוי השואל אם אני רוצה להמשיך את המנוי. אם אני רוצה לסיימו אז אני צריכה ליצור איתם קשר. במידה ולא יוצרים איתם קשר אז המנוי ממשיך. אני הייתי המומה לגלות את זה. איך זה הגיוני שאני חותמת על מנוי שנתי וכדי להפסיק אותו אני צריכה לפנות לחברה??!! בחברה מתוקנת זה אמו להיות הפוך- במידה ואני רוצה להמשיך את המנוי אני אפנה למעריב. ברור שיש כאן הטעיה של הציבור- מנוי שנתי הוא שנתי! המכתב שצריך להגיע אלי לאחר שנה צריך לציין שאם אני רוצה להמשיך את המנוי אז עלי לפנות לחברה ולא להפך.
מעניין שכשמעריב מנויים רוצים שארשם למנוי חדש הם יודעים להשיג אותי בנייד, אבל כשהם שואלים אם אני רוצה להפסיק מנוי, הם עושים זאת במכתב שבו אני צריכה לחזור אליהם.
ולגבי המכתב שנשלח אלי- הוא לא הגיע אלי, הוא נשלח לבית הורי. גם החיוב שירד לי מהויזה בשנה שעליה לא חתמתי ירד בשם עמום (נ.ג. הוצאה לאור) כך שלא קישרתי שממשיכים לחייב אותי.
אני מצפה מחברת מעריב לבחון מחדש את דרכיה ואני מזהירה את הציבור מפני הטעיה מכוונת של המשך מנוי שנתי ללא חתימה או אישור מפורש של הלקוח.
אני מצפה מחברת מעריב לפצות אותי על החיובים שנעשו ללא אישורי במהלך השנה האחרונה.

בברכה,
עמית הרפז
כספי סוג הנזק :
פיצוי כפסי, שינוי דרכי ההתנהלות של חברת מעריב למניעת הטעייה נוספת של לקוחות פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה