פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תוי קניה וביטול מנוי נושא התלונה:
אזולאי ליאת שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כמספר חודשים יצר איתי קשר נציג שירות של מעריב בשם נדב (שכבר לא עובד שם), והציע לי כמנויה של מגזין את וביג טיים לבצע מנוי לעיתון יומי.
הוא הבטיח גליונות של נשיונל ג'אוגרפיק ותווי קניה בסך 100 ש"ח. לאור סיכום טלפוני עימו הסכמתי למנוי היומי.
לצערי דבר לא קיבלתי מכל הבטחותיו, ואחרי שהתקשרתי לשירות הלקוחות יותר מ-20 פעמים שרובם לא תועדו, ונתקלתי בנציגים בוטים וחסרי רגישות, עד עצם היום הזה עדיין לא קיבלתי דבר ולא זכיתי לנציג שחזר אלי.
מבחינתי עם כל הרצון להמשיך , אני לא מעוניינת ובטח שלא לקבל יחס כזה משפיל ומעליב שכן אילו המצב היה הפוך והוראת הקבע שלי לא הייתה מכובדת, הרי שהיו משיגים אותי בכל דרך...
אני מעוניינת לסיים כל התקשרות מול העיתון ומבטיחה לפרסם בכל הזדמנות את היחס והשירות שקיבלתי, על מנת שאזרחים לא יעברו את החוויה הנוראית הזו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מנוי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה