פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס על הפסקת מנוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בפברואר 2011 התקשרה אליי נציגת מכירות של מעריב מנויים פרי רוט.היא הציעה לי מנוי לשנה במחיר חודשי של עיתוני סופ"ש בלבד(4*12)+2 מגזינים של נשיונל גאוגרפיק+זוג כרטיסים להצגה.ובנוסף חודש ראשון חינם.מכיוון שאינני נוהג לקרוא עיתונים בימי חול ואילו בסופ"ש אני לא קורא כל שבוע-,התלבטתי ובסוף החלטתי לנסות.שאלתי אותה בפירוש אם ישנה בעיה להפסיק את המנוי לפני תום השנה ואם אין קנסות יציאה.היא אמרה שאין שום בעיה או קנס. אם הייתי יודע שישנו קנס יציאה -בפירוש לא הייתי לוקח את העיסקה.תחילת המנוי ב-14/2/11
אציין גם שלא נשלח לי כל טופס של העיסקה ושלא נשלח אליי הזוג כרטיסי תאטרון.
אחרי חודש וקצת ראיתי שאין לי צורך במנוי הזה מכיוון שאת עיתוני ימי החול אינני קורא תמיד ואילו בסופ"ש אני מעדיף לגוון(ולפעמים גם לא לקנות או שלקנות ידיעות ב-5 ש"ח ברשת "ילו") ולא להתקבע לעיתון יחיד.
התקשרתי למוקד המנויים בבקשה לבטל את המנוי.נאמר לי שם שיש לי התחייבות לשנה ועליי לשלם קנס.לא הסכמתי .הנציגה אמרה שהיא תדאג שפרי רוט תחזור אליי תוך 3 ימים.פרי לא חזרה אליי.לאחר מכן שלחתי פקס עם בקשה לביטול המנוי.העיתון לא הגיע במשך יומיים ופתאום חזר להגיע.התקשרתי ב-23-03-11
למוקד והעבירו אותי לנציג קובי מקשרי לקוחות.הוא אמר לי שעליי לשלם על החודש הראשון (שבעיקרון היה חינם).לאחר ויכוח ארוך הוא אמר לי שהוא יכול לתת לי מנוי ל-3 חודשים ב-99 ש"ח.הסכמתי.הוא גם שלח לי טופס של העיסקה (מה שפרי לא עשתה).

כספי סוג הנזק :
בירור עם המוכרת פרי לגבי המידע השגוי שנתנה לי. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
שלום דקל,
אני מתנצלת על המידע השגוי שנמסר לך בעת הקמת המנוי.
לפני מספר ימים אכן הועבר הנושא לברור מול נציגת המכירות. מאחר ולא נתקבלה
כל תגובה ממנה-העברתי כעת את הנושא לברור מול המנהל הישיר שלה.
תוך מספר ימים אני אמורה לקבל את תגובתו ואנו ניצור עימך קשר טלפוני.
תגובה:
ברור מול מנהל מכירות-מתן תשובה למנוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה