פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מבקשה לאי חידוש המנוי. חידוש מנוי ללא בקשה בעסקת קרדיט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רמלה כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי מנוי על העיתון הרבה שנים מ 1993 אני חושב.החלטתי לא לחדש את המנוי שהסתיים ב 19.3.11 .התקשרתי ב 6.3.11 ובקשתי לא לחדש את המנוי(בעברית לבטל במועד החידוש)ניסו לעניין אותי בהצעה זולה יותר-59 שח לחודש+חודש ראשון חינם,אמרתי בנימוס(וחבל)שאני לא מעוניין כעת ושיפנו אלי בעוד חודש ולא אני לא מעוניין להקפיא את המנוי אלא לבטל ולא לחדש. ב 16.3.11 קיבלתי בדאר רשום ממעריב 2 כרטיסי הטבה של פקטורי 54 וללא דף הסבר כלשהו, הדבר נראה לי חשוד לא יתכן שאני לא מחדש את המנוי ומקבל מתנה. ב 17.3.11 יצרתי קשר עם מחלקת המנויים דיברתי עם בחורה בשם ריווי שהסבירה לי שכרטיסי ההטבה הינם עבור חידוש המנוי, אבל ביקשתי לבטל ולא לחדש אמרתי לה אז מדוע נשלחו הכרטיסים? הודעתי לה שאני שולח בחזרה את הכרטיסים למעריב לידי ריווי. ב 21.3.11 התקשרתי שוב למחלקת המנויים דיברתי עם בחורה בשם רקפת , הודעתי לה שהכרטיסים נשלחו בחזרה, ושאני עדיין מקבל עיתון למרות בקשתי לבטלו.ב 24.3.11 פניתי שוב למחלקת המנויים במעריב לברר למה אני ממשיך לקבל עיתון למרות שפניתי כבר ב 6.3.11 לא לחדש ולבטל את המנוי,דיברתי עם מורן שאמרה "אתה לא יכול לבקש לבטל ב 17.3.11 " ניסיתי להסביר שפניתי כבר ב 6.3.11 אולם כמו שאומרים "דבר לקיר" ביקשתי לדבר עם דרג בכיר יותר והופנתי לבטי מקשרי לקוחות- כאן כבר "חטפתי את הסעיף" כמו שאומרים, הבחורה נכנסה לפרטי מנוי אחר ואומרת לי בתקיפות שהמנוי שלי מסתיים רק ב 3.6.11 ,לא עזרו כל הסברי כיצד ייתכן שקיבלתי הצעות מפתות לחידוש המנוי שמסתיים לדבריה רק ב 3.6.11 ,לאחר הרמת קול ועצבים גילתה בטי מקשרי לקוחות את הטעות שלה ובמקום לסייע בפתרון ולבטל את המנוי כנדרש,פלטה משפט רחל תטפל בך בהמשך וניתקה.
החלטתי שאם זה כך אפנה לישראכרט לבטל את ההרשאה,מישראכרט נאמר לי שאני יכול לבטל את ההרשאה הישנה אולם ממעריב פתחו עסקה חדשה ב 10.3.11 -עסקת קרדיט בסך 395 שח בששה תשלומים.ועסקת קרדיט לא ניתן לבטל ללא אישור בית העסק. אני לא מבין מאיפה החוצפה להליט ולבצע עסקאות בחשבוני ללא ידיעתי וללא הרשאתי. ולכן אבקש לבטל את המנוי כנדרש,ע"פ בקשתי מה 6.3.11 ולעת עתה איני תובע עגמת נפש סבל ובזבוז זמני.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה