פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מצליחים להתנתק ממנוי למעריב נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה למעלה משנה אנחנו מנסים לבטל את המנוי שלנו על עיתון מעריב. בעלי כבר קיים אינספור שיחות כעוסות בטלפון עם מוקדניות רבות של מעריב ובקש אינספור פעמים לבטל את המנוי. אני סבורה שההסטוריה של הפניות של בעלי רשומה ומתועדת במעריב. לצערי היום, הוא כל כך התרגז עד שממש חששתי שיקרה לו משהו ולקחתי על עצמי לטפל בנושא. גם היום כמו פעמים רבות מאד בעבר לא קבלנו את העיתון, וגם לא בהפצה חוזרת. גם היום סרבה המוקדנית להעביר אותו לאחראית בטענה שזה בלתי אפשרי. מאחר והנושא כעת בטיפולי ברצוני לציין שהמוקדנית חני נחמיאס דברה אתי באדיבות ואין לי דבר אליה. במעריב שמו אותה כמחסום בפני אחראים שאמורים לטפל בתלונות ולצערי במקרה שלנו לא עושים זאת ולא פותרים את הבעיה. בשיחה איתה הובטח לי שהאחראית אריאלה ברנר תחזור אלי למרות שמסרתי לה את מספר הטלפון הסלולרי שלי היא לא התקשרה וגם לא השאירה לי הודעה במשיבון. בנוסף חני אמרה לי שחדשנו את ההסכם עם מעריב בחודש ינואר בתאריך 3.1.11 ולכן לא נוכל להתנתק עד 9.1.12 לי ולבעלי לא ידוע דבר על חידוש המנוי. בקשתי ממנה את העתק ההסכם ביננו לבין מעריב ומשרציתי לתת לה את כתובת המייל שלי אמרה לי חני בשמחה שאין צורך כי יש לה את המייל. ואז להפתעתי הרבה נמסר לי מייל שמעולם לא היה לי. האם יתכן שהמייל פוברק/הומצא? ואולי לא רק המייל ?
אני מבקשת להפסיק לאלתר את ההתקשרות ביננו לבין מעריב ומצפה לתגובת האחראי / ת בתחום במעריב.
ראוי לציין שרציתי להפנות את התלונה ישירות למעריב אבל משום מה לא הצחתי לגלות את כתובת המייל של מעריב שאליה ניתן לשלוח בפשטות תלונה
בברכה ותודה
גליה שפירא
כספי סוג הנזק :
הפסקת המנוי לאלתר ללא נזק כספי נוסף. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה