פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנויי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש פברואר רכשתי מנוי לעיתון מעריב, נאמר לי מפורשות בטלפון כי ניתן לבטל את המנוי בכל עת ללא קנס.
בטרם קיבלתי את העיתון ביטלתי את המנוי תוך ימים ספורים אחרי ההיתקשרות.(פחות מ 14 יום ביטול על פי חוק ),נאמר לי כי אני לא יחויב בתשלום בכרטיס האשראי והמנוי מבוטל ולראיה אכן לא קיבלתי מעולם את העיתון.
בחודש אפריל בבדיקה בתשלומי כרטיס האשראי נדהמתי לגלות כי חויבתי בשני תשלומים עבור עיתון שמעולם לא קיבלתי, בשיחה עים נציגת שירות הובטח לי שוב כי העניין בטיפול וכספי יוחזר.
עוד אני ממתין לזיכוי הכספי, חוייב חשבוני שוב בתשלום עבור חודש מאי.
אבקשכם לזכות את חשבוני לאלתר עבור 3 חודשים עליהם חויבתי !!!
הלקח שלמדתי מהיתקשרות טלפונית עם עיתון מעריב הוא חד משמעי לא להיתפתות למבצעים ולא לבצע איתכם היתקשרויות עתידיות.

זילזול בלקוחות קניה בטלפון סוג הנזק :
זיכוי עבור 3 חודשי חיוב פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה