פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה עודפת, אי תשלום חוב והפרת חוזה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
(שולחת התלונה שנית לאחר הרשמה, ע"מ שאוכל לבדוק סטאטוס)

לפני שנה הסתיים לי מנוי למגזין את, שהיה תחום לשנה. מבלי לשאול אם ברצוני בכך, המשיכו את המנוי תוך הקפצת המחיר.
לאחר טיפול, הסכמתי להארכת המנוי וב- 12/8/09 קיבלתי מייל מגב' עירית גולדברג שמאשר שדמי המנוי 39ש"ח לחודש, וש"בתום תקופת המבצע תקבלי ממעריב הודעה טלפונית".

שנה עברה, ובלי להודיע דבר שוב המשיכו את המנוי תוך הקפצת המחיר ל- 54 ש"ח (כמעט 40% יותר! "שיטת המצליח").
כשגיליתי וניסיתי לטפל בכך - פניות טלפוניות לא עזרו ורק כשחסמתי את כרטיס האשראי ופניתי דרך לשכת המנכ"ל טיפלו בי איכשהו. לא דרשתי פיצוי וב- 23/3/11 מח' שימור לקוחות שלחו לי במייל חוזה שמאשר הארכת מנוי במחיר הישן (39 לחודש) והחזר הכספים העודפים שנגבו ממני (30 ש"ח). עפ"י החוזה המנוי תחום לשנה בלבד.

בפועל חייבו עבור עיסקה של 468ש"ח ב- 12 תשלומים (39 ש"ח כל אחד, שזה בסדר)
אבל - לא בוצע שום החזר, ובנוסף ל- 39ש"ח גם ממשיכים לגבות 54 ש"ח לחודש.
כלומר - במקום להוריד מחיר ולקבל החזר, לא קיבלתי החזר וקפצתי בפועל ל- 93 ש"ח לחודש!

בשירות הלקוחות לא רואים שום החזר ולא יודעים במה מדובר. בלשכת המנכל לא עונים כמעט לטלפון, וכשכבר ענו והבטיחו טיפול - לא חזרו אלי לאחר מכן.
אם ככה מח' שימור לקוחות של העיתון עובדת - אין פלא שמעריב הגיע למצב של לקראת פשיטת רגל. חסמתי שוב את כרטיס האשראי.

מצפה ש:
1. להפסיק מיידית את המנוי ולבטל את כל התשלומים הבאים בעיסקת 468/12 שחויבה. האפשרות היחידה להמשך המנוי היא הקפדה על הסכום שהוסכם עליו - 39ש"ח לחודש, כפי שמפורט בחוזה. כלומר - השארת עיסקת 468/12 וביטול כל החיובים החודשיים האחרים!
2. להחזיר מייד את כל הכספים העודפים שניגבו - 30ש"ח שהובטחו בחוזה, ובנוסף הפרשים עבור הגביה בחודשים מאז.
3. הפעם נדרש פיצוי. מספיק זמן וכאב ראש בזבזתי על טלפונים ובירורים מולכם ומול חב' האשראי.
4. אבקש שהטיפול יבוצע ע"י גב' גולדברג - היא היחידית שטיפלה בי באופן טוב בעבר.
עקב הזמן הארוך שהטיפול נמשך עד כה, אבקש טיפול מהיר ויעיל בתלונה. תודה.
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
ראו לעיל פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה