פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת העיתון בזמן-וביטול המנוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יהוד ביאליק 31/11 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
למרות בקשות חוזרות לבטל את המנוי במשך כחודש,אתם פשוט שמים פס ולא מבטלים את המנוי,לא ברור כמה פעמים אני אמור לבקש על ביטול המנוי ,ואפילו אתם לא חוזרים אלי לברר למה.שלחתי פקס,דיברתי לפחות עם שלושה נציגים שלכם לבטל את המנוי וכאילו אני מדבר לקיר,אני מנוי ותיק שלכם וכמה שנים שאני מקבל את העיתון מוקדם מאוד ולכן היה לי נוח להיות מנוי,עכשיו העיתון מגיע מאוחר ואני לא קורא אותו,לכן אני ביקשתי לבטל את המנוי.
אני פונה בפעם האחרונה לבטל מיידית את המנוי ולהוציא מכתב ביטול .

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה