פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מפסיקים מנוי למרות פניות חוזרות ונישנות נושא התלונה:
גיילר ויה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב , כבר כמה שנים שאני מנויה על מגזין " את" + מעריב לנוער.
לפני כחודשיים פניתי למערכת המנויים של מעריב בבקשה להפסקת המנויים .
הובטח כי נציג יחזור אלי. הנציגה חזרה אלי לאחר שבועיים - ואמרה שאני בהתחייבות , ואיני יכולה לבטל ללא כנס . לאחר ברור והרמת טונים התברר כי אייני בהתחייבות כלל!!! ולאחר שיחה הובטח לי כי המנוי יפסק .
לאחר כשבוע שוב ניסו לשכנע אותי כי אשאר והציעו לי מחיר אטרקטיבי-סרבתי !!
למרות כל זאת הנני ממשיכה לקבל את העיתונים כאילו לא פניתי כלל.
ברשותי השבוענים שלא ביקשתי עדיין באריזתם המקורית הסגורה
איני חושבת שייש זכות למעריב לחייב אותי להיות מנויה ולשלם עבור דבר שביקשתי במפורש לא לקבל-ולבזבז את זמני על שיחות עם נציגים וכתיבת תלונות
כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה