פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
פירון פולי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני חייבת להתלונן על ההתנהלות שלכם ושירות לקוחות הלקוי ביותר! שלושה מתוך שישה חודשים לא הגיע אליי העיתון, הייתי חייבת להתקשר ולבקש שישלחו את העיתון שוב. ביקשתי לבטל את המנוי, אמרו שיש לי התחייבות ושאי אפשר. ביקשתי לדבר עם האחראי, הבטיחו שיחזור אליי תוך 24 שעות, אני מחכה 3 שבועות וזה לא קרה. כשהתקשרתי אמרו שמי שדיברתי איתה לא העבירה את הבקשה ולא תיעדה את זה. כמה נוח!!! היום כשהתקשרתי, לא האמינו לי ואמרו שסך הכל פעמיים לא קיבלתי את העיתון על פי מה שמעודכן אצלם. אתם לא מאמינים ללקוחות, לא מעדכנים תלונות, עושים ממני צחוק ולא מתייחסים ברצינות. תבטלו לי כבר את המנוי הזה! אני גם ככה לא מקבלת את הגיליונות אם אני לא מתקשרת להתלונן. אני מאוד מאוד לא מרוצה! אתם לא מקצועיים ושירות הלקוחות שלכם לקוי! ביזיון
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיבטלו לי את המנוי!!!! פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה