פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב כספים גם לאחר הפסקת חלוקת העיתון נושא התלונה:
קרון  דן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה מחודש הודעתי על ביטול העסקה , טרטרו אותי עד לשיחות עם המטפלים בבקשות הניתוק , שם דרשו ממני להחזיר המתנות שעשיתי , כך עשיתי במסירה אישית בשרות הלקוחות בבניין מעריב וקיבלתי אישור לכך .
כל פניותי בפקסים , בנסיונות דרך הדוא"ל של שרות לקוחות , שלא ניתן להעביר אליו מיילים .
דורש חזרה מהירה אלי והבהרה לסטטוס הזיכוי רטרואקטיבית .
עודמתנפש ובשבוז זמן סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה