פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה, חיובים ושירות לקוחות מתחת לכל ביקורת! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל התקשרה אלי נציגה של עיתון מעריב ושכנעה אותי לחתום על מנוי ע"ס 69 ש"ח לחודש (וחודש חינם), דבר שנשמע לי מעולה ולכן אישרתי את הסכמתי. בדיעבד מתברר שהמנוי הוא רק לסופי שבוע, דבר שמבחינתי לא בא בחשבון וכמובן שלא נאמר לי, כי לא הייתי מסכימה. כשקיבלתי את העיתון בסופשבוע, התקשרו אלי לברר אם קיבלתי את העיתון לשביעות רצוני- אז התבררה לי העובדה שהמנוי שלי תקף רק לסופי שבוע, כעסתי ואמרתי שאני רוצה לבטל, כי לא מתאים לי מנוי לסופי שבע בלבד. הנציג אמר שיברר את העניין וחזר עם תשובה שאקבל עיתון מדי יום. לצערי, לא קבלתי עיתון, למרות שהתקשרתי מספר פעמים וכל פעם הבטיחו לי כי מחר אקבל עיתון. כשביקשתי לבטל את העיסקה, כי במשך 3 שבועות לא קבלתי עיתון, וחזרתי לידיעות אחרונות, התחלתי לקבל עיתון בתאריך 29/5. התקשרתי לברר את פשר העניין והובטח לי שאני גם כך לא אשלם על זה, כי יש לי חודש חינם. היום התברר לי, להפתעתי הרבה, שמעריב חייבו אותי בכרטיס האשראי!! כשהתקשרתי נאמר לי שעלי לשלם עוד קנס של 49 ש"ח (!), כי חיכיתי חודש! זאת למרות שדיברתי עם נציג כבר עם הגעת עיתון סופשבוע הראשון. בנוסף, אני צריכה לשם עוד 49 ש"ח על החודש הקרוב, כי הוא כבר התחיל, למרות שכמובן ביטלתי את המנוי עוד קודם לכן! אז אולי מעריב הרוויחו עוד 100 ש"ח ממני, אבל אותי ואת משפחתי לעולם לא יצליחו להכניס שוב לחבורה שלהם ומקווה שעוד רבים אחרים!
בזבוז זמן, עלבון, כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה