פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך מנוי ללא רצוננו ואישורנו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כבר לפני כ- 5 חודשים התקשרו ממעריב להציע לנו להמשיך מנוי של מגזין "להיות הורים" שברשותנו כבר כמה שנים. סירבנו וביקשנו להפסיק. אך אנשי המכירות המשיכו לנסות את מזלם ולהציק לנו פעמים רבות במהלך אותו חודש. לבסוף, כשכבר התעצבנו, נאמר לנו שלא ניתן להפסיק את המנוי דרכם, התקשרנו למי שצריך וביטלנו. לאחר חודש, המנוי המשיך להגיע והחיוב המשיך לרדת. התקשרנו שוב, ואמרנו שאנו בקשנו להפסיק את המנוי. נאמר לנו שברשומות שלהם כתוב כי אנו הסכמנו להמשיך. לא היה ולא נברא!
הודענו שוב(!!!) כי אנו לא מסכימים להמשיך את המנוי, אך לצערנו בחודש הבא הסיפור חזר על עצמו. התקשרנו שוב, וכבר דרשנו לדבר עם משהו ממונה. נאמר לנו כי הבקשה הקודמת לא היתה רשומה, וכשהתעצבנו נאמר לנו כי התלונה עכשיו נרשמה וביומיים הקרובים יחזרו אלינו, אך אין קול ואין עונה.
התקשרנו שוב, ושוב התלונה נרשמה. הפעם כבר איימנו להתלונן עליהם ודרשנו פיצוי כספי. נאמר לנו כי יחזור אלינו ממונה. אף אחד לא חזר עדיין, והחודש שוב החיוב ירד.
פשוט לא יאומן על החוצפה!!! כמה רודפים אחרינו כדי להיות מנויים, אך להפסיק אין סיכוי.

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה