פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסות לביטול מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במשך למעלה מ10 ימים אני מנסה לבטל את המנוי של עתון מעריב.מנוי שעדיין לא נכנס לתוקף ב1 לספטמבר . שלחתי פקס.התקשרתי מספר רב של פעמים לשרות לקוחות. הודיעו שאין בעיה ושהם יצרו איתי קשר. האחרונה שדיברה איתי נציגה בשם סשה. עד היום לא יצרו קשר ולעומת זאת התחילו לשלוח את העתון.מאחר ואין לי ברירה אני מורה לחברת האשראי להפסיק את התשלום. פשוט בושה וחרפה .
בזבוז זמן וכסף על שיחות הטלפון סוג הנזק :
להפסיק באופן מידי את משלוח העתון ולבטל את המנוי.לא חתמתי על שום הסכם . רק בשיחה טלפונית. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה