פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה לאור אי קבלת הטובין עד היום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ,
שמי אילנית אייש
ביצעתי מינוי לעיתון להיות הורים במסגרת מבצע מנויים של חבר בחודש אוגוסט , טרם קיבלתי ולו פעם אחת ואף לא גיליון התנסות כמו שביקשתי , מעיתון להיות הורים.
צויין בעת ההרשמה לעיתון, כי העיתון מתקבל בשליש הראשון של החודש ,
אנחנו כבר ב26.9 וטרם יצא הגיליון לאור , וטרם קיבלתיו, גם לא קיבלתי את גיליון ההתנסות כפי שהובטח לי על ידי המערכת.
בהתאם לאמור, טילפנתי למערכת מספר פעמים ונאמר לי שחל עיקוב בהוצאה לאור, ולכן עליי להמתין שיגיע, בנוסף בכל שיחה ציינו שישלחו לי גיליון ניסיון של אוגוסט.
היום ה- 26.9.11 שוחחתי עם המערכת, עם נציגת השירות : אילנה , וביקשתי ממנה לבטל את העיסקה לאור אי קבלת העיתון עד כה וביקשתי לא לקבל כלל את העיתון, היא ניסתה להניא אותי מכך ולציין שהיא תשלח לי את העיתון.
למיותר לציין כי טרם קיבתי אף אחד מהגיליונות במיוחד לאור כל הפניות שלי למערכת העיתון.
אי לכך ובהתאם לזאת אבקש לבטל את מינויי ולקבל את מלוא כספי בחזרה, שכן המערכת לא עמדה בתנאי ההסכם, ולא סיפקה את הטובין, קרי את העיתון.
והרי מן הראוי שבמידה ויש עיכוב ידוע מראש בהוצאה לאור של הגיליון, לאור העובדה שבאמתחתה של המערכת מצויים כל פרטי המנוי, שתישלח הודעה בכל אמצעי אפשרי על מנת ליידע את הלקוח בתקלה, וגם מן הראוי שינתן פיצוי כלשהו !


כספי סוג הנזק :
החזר מלא לכספי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה