פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוד תלונה על הבטחות שקריות בנוגע להתחייבות נושא התלונה:
מקדוסי ורד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי למעריב לפני מספר חודשים מתוך הבנה של דברי נציג במכירות כי זהו מנוי לשנה אך ההתחייבות היא למספר חודשים וניתן לבטל "בלי בעיה" את המנוי בכל רגע שארצה.
התקשרתי למעריב, נאמר לי שאין חיה כזאת לבטל מוי אחרי כמה חודשים ושאני מחוייבת לשנה!! הם פרסו בפניי את הקנסות על ביטול מנוי וזה לא יאומן לאילו סכומים זה מגיע! מאות שקלים על ביטול מנוי!! בלית ברירה הקפאתי את המנוי כדי לחשוב מה עושים.
מאז, כל יום, מתקשרת אלייי אריאלה משירות הלקוחות וצועקת עליי בטלפון (!!) שאני מחוייבת ושלא יכול להיות שהנציג אמר דברים כאלה והתחייב לביטול לפני תום שנה.
הגדלתי וניגשתי לנציג מכירות בעמדה ברחוב בתל אביב ושאלתי לגבי מנוי, אמרו לי את אותו הדבר!! שהמנוי לשנה ו"שאין בעיה לבטל אחרי מספר חודשים בלי קנסות". שלחתי את אריאלה לשאול בעמדות מעריב ברחוב אבל היא איתנה בעמדתה וכל יום מתקשרת לצעוק עליי בטלפון והשיחה לא מתקדמת לשום מקום.
אציין רק שבגלל שאנחנו מדברות כל יום אריאלה כבר פחות צועקת ואפילו מאחלת שנה טובה, אבל עדיין אין פתרון למצב.
היום הוצע לי לקצר את המנוי תמורת שליחה חזרה של המתנות שקיבלתי ותשלום של 99 ש"ח בחודש למשך חודשיים.
אבל אני לא רוצה את העיתון הזה יותר!!! אני רוצה שיקיימו מה שהבטיחו לי כשכל כך רצו שאחתום על העיתון.
מיותר לציין כי אין הקלטה של השיחות, אין מחלקה משפטית שאפשר להתמודד איתה באמצעות עו"ד, יש רק את אריאלה שמתקשרת כל יום לנזוף בי שאני ממציאה מנוי שלא קיים במעריב.
לך תוכיח..
כספי סוג הנזק :
הפסקה של המנוי לאלתר פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה