פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי מגזין "את"< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם
רכשתי מנוי למגזין את+big time במחיר של 42 ש"ח באפריל,כחודשיים מתחילת המנוי שמתי לב שאנני מקבלת את עיתון big time ויצרתי קשר עם נציגת שרות שהסבירה על הפסקת הוצאת מגזין big time
במהלך אותה שיחה הסברתי שמגזין "את" אינו מגיע בזמן ומגיע לעיתים באיחור של כמה ימים אך ללא תגובה כלשהי , בנושא עיתון big time הסבירה שמכיוון שמגזין big time הופסק אני יכולה לבחור מגזין אחר מהוצאת מעריב אך בתוספת סכום כספי כלשהו בהתאם למגזין שאבחר וכן שאנני יכולה לבטל את המנוי אני מחוייבת לשנה. הסברתי שאני לא מעוניינת במגזין אחר ואני מעוניינת להישאר עם מגזין את בלבד.נציגת השרות הסבירה שניתן לזכות אותי בסכום של 4 ש"ח שזהו סכום מגזין big time במנוי שלי. 4 ש"ח זיכוי נראה לי מגוחך ולכן בזה הסתיימה השיחה כאשר אני ממשיכה להיות מחוייבת במחיר מלא של 42 ש"ח לאחר כחודש התקשרה אלי נציגת מכירות להציע לי את המגזין big time לבית מעריב במתכונת חדשה ובלבד שאוסיף סכום כספי למחיר המנוי החודשי .כמובן שהסברתי לה שאני לא מעוניינת.
הלקוח לא אמור לשלם על שינויים במתכונת העיתון ואת הלקוח לא מעניין כמה עולה מגזין big time להוצאה אלא קבלת המובטח במנוי -"2 מגזינים שנבחרו במחיר של 42 ש"ח לחודש"
ובניגוד למה שאמרה נציגת השרות שלכם עפ"י תיקון לחוק הגנת הצרכן בנושא התנתקות משירותים מתמשכים - ניתן לבטל מנוי לעיתון .
בשל חוסר זמן לטפל בנושא אני משלמת עדיין 42 ש"ח עבור עיתון 1 בלבד שאני מקבלת במקום 2 שסוכמו.
מקווה שבעקבות פנייתי נושא הביטול יגיע לסיומו.
אודה ליצירת קשר עימי
מירב איזנברג
כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה